Haaaan är bara bäst min häst❤

Hejsan bloggisen!!

Har ju varit på tävling hela dagen och precis sätt mig i soffan, så himla trött vilken lång dag men super kul :)

Tävlingen idag gick jätte bra han va såå duktig; hoppade 1m och 1.05 för första gången... Utomhus för första gången för säsongen och mycket nya intryck :) i första klassen fick jag driva och verkligen rida han upp med tempot och fram han lyssnade på mig jätte bra :) i andra klassen va han så himla trött, nya intryck och varmt och inte van detta alls så jag förstår han. Men han gick in på banan och levererade till 1000 kämpade sig igenom banan, fick inte riktigt fram i denna klassen men nog för att det ska vara super bra ändå jag är så nöjd med han han va så duktigt :)

Nu taggar vi nästa tävling (vet inte när dock) men gärna snart :D 2 rosetter med hem idag stolt ryttare här :)

Nu ska jag äta och bilder kommer att komma :)
Finaste killen som finns!



Kommentarer
Sandra

Kul o grattis till en fin häst :-)

2013-05-06 @ 07:32:40
URL: http://sandraplate.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0