Godmorgon!

Godmorgon!

Upp tidigt idag... Tre hästar ska ridas nu på morgonen!! Sedan blir det hem och göra sig iordning för kvällen ;) woppa!!

Skulle egentligen tävlat idag men stryker mig då tävlingen hålls på gräs och det ska regna och har regnat väldigt mycket så vill inte riskera något att halka eller så med Acke. Han är ju trotts allt bara 6 år och jag vill inte riskera något i så ung ålder. Skulle debutera 1.10 också så nej får kolla andra tävlingar :)

Har varit i Stockholm under helgen också! Åå mysig stad asså bara älskar Stockholm! Handlade lite som jag kan visa upp men inte nu för nu väntar första hästen på mig!

Ha en fin dag!! Hörs sedan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0