Uttryck

Har ni tänkt på hur man kan bedöma en människa egentligen innan man ens träffat den? Ibland om man ser en människa som har ett väldigt neutralt utseende så kan det lätt bli så att man tänker, shit va dryg eller va sur hon/han ser ut eller något liknande. Alla människor tror jag dömer eller tänker lite extra på vilket ansiktsuttryck en människa har, och vissa tänker mer och andra mindre men alla tror jag gör det. Men hur bra är det då att döma en människa... Egentligen säger ju väldigt många att man inte ska döma en människa efter varken utseende eller uttryck och jag håller helt med. Jag har själv erfarenhet av det, och jag kan väl inte kalla det kul men ändå kul när man blir överraskad på ett positivt sätt. jag såg en person en gång som hade ett väldigt neutralt utseende och väldig tillbakadragen, sedan när jag träffade personen så va den så himla trevlig, glad och mycket possessiv energi med mycket power och tankar, något som jag gillar😉 Att man har ett visst utryck kan ju bero på många saker, man kan vara blyg, man kan också även vara lite bitchig om jag säger så, man kan vara ledsen eller det kan vara olika från person till person. Har ni någon gång bedömt en person och sedan fått en annan uppfattning? Va ni allt gör bedöm inte personen innan ni träffat den... Jag lovar att det inte är samma person!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0