Traaaaav

Hejsan bloggisen!! Uppe tidigt idag va och fixade och gjorde klart allt i stallet. Älskar att gå upp tidigt, eller kanske inte alltid men ibland är det så skönt att komma upp, och finns ju inte bättre med att börja dagen med att åka till hästarna och mötas av allt gnäggande :) Var i all fall ute där mocka gjorde alla höpåsar och vatten och allt ni vet ;) Sitter just nu i bussen på väg till Göteborg, ska nämligen jobba... Är på trav lite runt om och jobbar så nu blir det olympiatravet på Åby :) Jag ska erkänna så kan jag knapp ingenting om trav haha men börja lära mig lite mer nu i alla fall ;) Uppdateringen kanske blir sådär under dagen då jag nog kommer få väldigt mycket att göra men ska försöka så mycket jag kan :) Ha en bra dag alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0