Sämst

Hej hopp!

Sorry för dålig uppdatering har icke varit hemma på hela dagen och det som stod på min mobil idag var att jag ju såklart har överskridit Max tiden av min surf på den.... Typiskt! Tycker det är så konstig för i början när jag fick det abonnemanget så skulle ja ha fri surf men nu måste dom typ ändra eller något... Jaja konstig i alla fall!

Nu ska snart käka... Kom hem ganska sent idag så hästarna fick bli för en stund sedan :)

Håller på att tänka ut vad jag ska handla också inte lätt... Men imorgon kommer jag väl shoppa loss som alla andra år ;) haha!! Hur mycket brukar ni köpa på Gbg horse show? :)

Nepp nu ska jag äta... Kommer förbereda lite tidsinställda imorgon så ni kommer allt få lite att läsa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0