Regn regn regn

Hejsan. Hur är det med er? Mig är det bra med, har ätit städat och pysslat lite :) va i stallet förut och red bara Freja för när jag kom tillbaka så var jag genomblöt eftersom jag just råkade pricka regnet när det kom som mest... Kul, not!!

I alla fall,, vad gör man inte om man är hästtjej jo man rider och tränar ändå om man vill komma någon stans... Jag red bort till ridskolan, och när jag kom dit så såg jag att det stod hinder uppsatta i paddocken så jag red ute, Freja har inte hoppat studs på ett tag som vi gjorde idag så hon tyckte det var väldigt kul att hoppa idag :) super duktigt var hon också fick till den fina jämna rytmen, bra position över hindret och en mjuk och följsam hand! Så det va en super träning,, red inte så länge heller men fick ut väldigt mycket av det så det va grymt härligt😊

Sitter här och ska skriva lite inlägg till er också, tänkte ju visa er mina grejer som jag köpte också, ska göra det så fort jag kan, lovar!!

Nu ska jag fortsätta greja lite här så hörs vi sedan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0