Never say never

Hej på er!
Vad har ni för er? Jag sitter i alla fall i köket och kollar ut och tänker en massa....

Det jag tänker på är vad jag vill göra i livet,, mm och hur lätt är det? Mitt huvud kokar snart över...

Liksom jaa jag vill göra det och det och nej det kanske jag vill göra. Men jaha vilket av det ska jag välja/göra? Hur ska man veta... Går det ens att veta vad man vill? Kanske finns några få som är riktigt nöjda med det dom håller på med, men de flesta sitter nog på jobbet och önskar att de inte satt där utan gjorde något annat.

Ska man börja jobba med något man känner sig så dära lite halvt intresserad av och liksom humm.. Vet inte om detta passar mig riktigt. Jag tycker inte man ska göra något som är halv kul. Kör på det du vill istället vill du bli en världsberömd skådespelare i Hollywood ja men försök då, även om det inte är lättaste vägen att gå så måste man ju försöka, börja någonstans.. skapa kontakter, ut och se dig för, lär känna människor som kanske har det som du behöver/ söker och som kan hjälpa dig,,sedan kanske det inte blir som tänkt och att du misslyckats med det en gång eller några, men försök igen... Alla misslyckas och alla lär sig på sina misstag, nästa gång du kommer till Hollywood eller vart det nu är kanske du får den rollen, eller träffar de människor du alltid drömt om att jobba med.

Och någonting man aldrig ska göra är att säga men det kommer aldrig gå för mig... Man ska aldrig säga aldrig som en viss ung man med förkortning JB säger. Du måste också ha positiv energi , veta riktning och sedan bara köra på. Ställer man in sig på att f*n detta ska ja fixa... Då lovar jag er att det kommer gå så mycket enklar att fixa det. Våga testa nytt, våga gör det du kanske känner dig lite obekväm med för det blir bättre. Det gäller att våga.

Jag tycker man ska satsa på det man vill, och aldrig ge upp hoppet om det... Om det så dröjer 10 år eller 40 år eller bara 6 månader fortsätt kämpa dit du vill..

Ska fundera lite till på vad jag vill och verkligen kämpa för det sedan

Never Say Never!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0