24/4

Hej bloggisen. Har precis käkat lite frukost, och nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra än... Fundera på att ta med vovven på en promenad men vet inte än,, aja vi får se :)

Senare idag blir det stallet också som ni vet nu! På fredag är det Gbg horse show också,, shit vad jag längtar kommer bli så kul... Shoppa och allt det runt om så mysigt :) är det några av er som ska till Göteborg horse show?

Jo jag kanske skulle ta och fundera på vad jag ska köpa, har gjort det ett bra tag nu och velat fram och tillbaka men vet inte riktigt om det är något jag behöver super mycket... Men vi får se :)

Nepp nu tar jag på mig joggingskorna och går en sväng hööörs!!

Jag och världens finaste ponny!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0