Om mig!

Hej på er!

Tänkte nu berätta lite om mig själv och mina hästar.
Jag heter som sagt Caroline Nilsson och är född 1993. Jag har alltid hållit på med hästar och fick min första häst när jag var väldigt liten. Det va en shetlandsponny som hette tummetott, en väldigt lugnt och snäll lite ponny som jag lärde mig jätte mycket på. Därefter så fick jag min b-ponny Fia som va en skimmel, väldigt pigg ponny som älskade att hoppa. Jag tränade endel med henne och det gick bra, lärde mig väldigt mycket på henne också eftersom hon va så pigg. Men efter Fia, köpte vi stjärnan själv Freja. Hon var då en 4-årig liten c-ponny som var grundriden, vi köpte henne och vi utvecklades tillsammans vi tävlade la hoppning, och mycket fälttävlan. Deltog på tre sm med placeringar på alla i lag och individuellt. Hon är den bästa ponnyn man kan ha hon har lärt mig alla och vi har uteveckalts ihop då jag utbildat henne själv. Nu rider jag henne men inte tävlar då jag är för gammal tyvärr.
Men nu håller jag på med våran 5-åriga valack som vi har fött upp själva. jag har ridit in han, tränat han och tävlat han lite smått. Han är ju fortfaranade i utbildning och vi håller på att träna och tävla. Vi vill utvecklas så mycket som möjligt och komma långt, så vi har våra mål vi strävara efter.

Där fick ni veta lite mer om mig och mina hästar. om ni undrar något så fråga på ;)

heeejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0