Livet

Går och funderar mycket på vad jag vill göra i livet! Men det är ju så himla svårt att veta... Jag har absolut ingen aning!

Fast en aning har jag och det är att jag alltid vill hålla på med hästar.

Ibland kan jag gå och fundera hur mycket som helst tills jag blir helt knäpp, då är det så himla skönt att bara komma till stallet och få kunna tänka på någonting annan! Men självklar går jag ibland och funderar i stallet också men inte lika mycket.

Livet är inte en dans på rosor, man måste kämpa för att komma någon stans, och en sak är säker och det är att det alltid kommer komma motgångar.

Det gäller att ta dag för dag fundera (fast inte för mycket) tillslut tror jag att man finner något kanske inte det exakta men nästan.

Ingenting är omöjligt, alla kan! Men ibland kan oväntade saker hände så det gäller att ta dag för dag och njuta!

Livet är inte en dans på rosor, du måste kämpa dit du vill och det är jag beredd på att göra!

Love❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0