Hoppträning

Hopp träningen igår tyckte jag gick jätte bra faktiskt, är super nöjd med min lilla Acke igår. Hoppade 3 st små hinder på långsida,där skulle vi även variera galoppen mellan, så ibland rida på fem steg och ibland 6 steg. Mycket bra övning där man får kontroll på hästen. Sedan hoppade vi en oxer med ett litet hinder framför så dom riktigt fick hoppa upp sig, och jäklar vad bra han hoppade, han hoppade verkligen upp sig. Sedan va det lite vägar också vi fick träna på. Och som alltid avslutade vi med en bana, märkte då att han började bli trött, men som han kämpade min lilla prins. Super nöjd med min pärla igår han utvecklas verkligen för varje dag. Tror på denna häst. Lång väg att gå, men jag är beredd på att ta den långa vägen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0