julmys

Hej! sitter vid dator och kollar på lite jul grejer... shit vad jag längtar till jul, har nog aldrig längtat såhär mycket faktiskt ;) Tycker det är så himla mysigt :) Kollar faktiskt på juldekorationer tycker det är kul att pyssla och greja med något :) Vad tycker ni om att pyssla inför julen också? :) red ut med min fina Acke idag, fy säger jag bara blåste och regnade men vi tog oss igenom våran tur i alla fall härligt! älskar när man bestämt sig att man ska gå ut och rida oavsett hur mycket det regnar och blåser... men vi tyckte båda att det var kul att komma ut han bockade och hade allmänt kul när vi var ute :) ligger i soffan nu, (som jag gjort hela dagen typ) haha okej kollar på tv och på datorn och även kollar i en tidning :) nu ska jag fortsätta kolla vi hörs mer sedan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0