Hum hur tänker man här?

Asså har ni någon gång varit i närheten av mytoman Asså en sådära som hittar på massa saker liksom...

Det är nog bland det värsta som finns när man hör folk säga en grej och sen nästa gång man pratar om det igen så sägs det inte alls samma sak.

Visst ALLA har ljugit någon gång det bara är så även om det inte är något stor så har alla gjort det. Men att vara en mytoman och först säga en sak och sedan så var det vipps inte så eller att typ jag ramla av min häst 100 gånger idag och jag red bara 45 min, visst nu överdrev jag lite men typ det säger sig ju självt att okej hitta på du? Hur gick det till liksom?

Det finns så mycket än att bara ramla av men ett exempel..
Men att just det här när man verkligen hör på personen som berättar att detta är inte sant det kan bara inte stämma...


https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3916917/images/2012/pic_509a9161ddf2b31a1f0001c0.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0