Hej!

Hejsan på er! hur mår ni? jag mår iaf super bra :) har verkligen inte kunnat blogga något nu då det varit mycket... men nu ska jag försöka! Igår var jag och jobbade hela dagen så då hann jag inte. Hästarna går prima bra nu och jag verkligen älskar det är så himlans kul :) hoppträning imorgon kulkul!! var med en kompis på tävling idag och det va kul att få åka med på ponnytävling var ju ett tag sedan haha fick se massa duktiga ryttare härligt :) fortsätt kämpa och ha kul säger jag bara!! Alla kan.. Nu ska jag käka tacos sedan äta tårta för idag fyller världens bästa och sötaste vovve år <3 sedsn blir det mys framför tvn, blir nog en tidning kväll då jag är trött har varit uppe tidigt 2 dagar nu ju...... ha en fin kväll alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0