Happy

Plingade till på mobilen igår och tittade vad det var. En kompis som gick i samma klass som mig från förskolan till 8:an shit blev paff först men sedan efter några skrivna rader så kände jag shit vad kul!

En vän som jag inte pratat med på oerhört länge hörde av sig och jag blev jätte glad. Pratade/pratar om allt just nu från vad som händer nu efter skolan och vad vi vill göra nu när man kommit ut i det "fria" och allt det dära.

Tyckte det var riktigt skoj med "gamla" kompisar som hör av sig så oavsett hur "mycket" kompisar man varit tycker jag absolut inte spelar någon roll.

Men den här tjejen har jag gjort mycket saker med tillsammans och jag tyckte det va grymt kul att just DU hörde av dig big love!

Glöm inte bort kompisar som ni har haft/ eller gått i samma klass som en vacker dag kanske dom behöver just DIG!

Ja, så glad som på bilden blev jag typ!!
Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0