Alla kan

Alla kan!!

Sitter här nu och tänker shit tänk om man blev känd, alla vet vem man är och man får mycket uppmärksamhet på sig.
Tror verkligen alla någon gång tänkt att åå jag skulle vilja bli känd liksom få gå på massa stora grejer och verkligen synas.

Men dom som är kända dom lever inte alltid så lyxigt som vi tror... Dom har nog inte alltid det enklaste livet utan verkligen får kämpa. Ta bara det att alla vet vem dom är, dom har folk som skriver och tjatar, säger dumma saker och hittar på en massa grejer om dom, det har dom med/ runt sig precis hela tiden.

För att bli känd krävs det att man syns, att men vågar stå för det man tycker och tänker, att man vågar helt enkelt.

.........................................

Alla kan, du och du och du kan bara ni inte står och trampar på samma ställe utav verkligen försöker. Och även det som jag nämnt ett antal gånger i denna blogg att man ska våga tro på sig själv. Visst det är inte alltid det lättaste när man ser någon annan som man tänker åå tänk om jag var lika bra som den eller vad det nu kan vara.

Men då har jag ett bra tips; titta på den personen som är så bra, ta efter, SE OCH LÄR!! Ni kan också kan den personen så lovar jag er att ni kan också!!


Tycker alla borde stanna upp ibland och tänka; kan dom kan jag!

Rolf-Göran Bengtsson han kan allt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0